.خدایا آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار کردند...

رفتم که خار از پا کشم،محمل زچشمم دور شد***یک لحظه من قافل شدم صد سال راهم دور شد

 
 
.خدایا آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار کردند...
|

ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ ஜ۩۞۩ஜ

خدایا
آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار کردند ،
آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی آموختند ،
آنان که به من بی اعتنایی کردند به من صبر و تحمل آموختند ،
آنان که به من خوبی کردند به من مهر و وفا آموختند.
پس خدایا ، به همه اینان که باعث تعالی دنیا و آخرت من شدند ، خیر و نیکی برسان.

ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ ஜ۩۞۩ஜ

شهید دکتر مصطفی چمران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شهید چمران،, خدایا آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار کردند, , , ، مناجات شهید چمران,
نویسنده : گمنام
تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392
زمان : 11:59